سیم جوش co2

جوش Co2 جزو روش های نسبتا جدید برای اتصال قطعات فلزی است که برای اتصال از گاز Co2 استفاده می شود. از مزیت های جوش Co2 نسبت به اتصال به وسیله ی اینورتر، داشتن جوش یکنواخت  و تمیز تر می باشد.

در این جوش الکترود یا سیم مورد نیاز برای ایجاد اتصال بین دو قطعه به صورت رولی است که توسط تورچ به نقطه اتصال منتقل می گردد. معمولا برای ساخت سیم جوش Co2 از فلز مس یا روکشی از مس استفاده می شود. فلز مس به دلیل داشتن مقاومت مناسب در برابر شرایط محیطی و همچنین داشتن خاصیت چسبندگی مناسب، برای اتصال گزینه مناسبی است.

معمولا سیم جوش Co2 به صورت کناف های رول شده موجود می باشد که روی دستگاه قرار می گیرد. شرکت های مختلفی اقدام به تولید سیم جوش Co2 کرده اند که از نظر کیفیت با دیگری متفاوت می باشد از این رو قیمت سیم جوش Co2 در بازار متفاوت می باشد.

سیم CO2 قابلیت جوشکاری در تمام حالات جوش را دارد. این سیم دارای گرده جوش یکنواخت و زیاد بوده و قابلیت نفوذ بالا برای جوشکاری میگ / مگ فولاد های ساختمانی ، کشتی سازی و فولادهای لوله با استفاده از گاز CO2 را داراست. سیم جوش Co2 فولادی با روکش مسی مناسب برای جوشکاری اتصالات پایه آهن، سازه ساختمانی، پروفیل و می باشد.

شما عزیزان برای اطلاع از قیمت محصولات توری حصاری و هرگونه سوال در مورد خرید می‌توانید با شماره 02122020510 تماس حاصل نمایید تا کارشناسان ما شما را در امر خرید راهنمایی کنند.

سیم co2

پیشنهاد مطالعه مقاله