سیم خاردار خطی

سیم خاردار خطی یکی از مناسب‌ترین تجهیزاتی است که می‌توان برای امنیت فضاهای گوناگون مورد استفاده و کاربرد قرار داد. امروزه انواع سیم خاردار با قیمت‌های گوناگون به صورت آنلاین به فروش می‌رسند که در مورد دوام و مقاومت آن نیز هیچ‌گونه شکی وجود ندارد. البته زمانی شکی وجود ندارد که شما جنس باکیفیت را در سبد خرید خود جای دهید. معمولاً سیم‌های خاردار به دلیل ضدزنگ بودن و ایمنی بالا امروزه در فضا و مکان‌های گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرند. ما در ادامه شما را با سیم‌های خاردار خطی به صورت اجمالی آشنا خواهیم کرد.

شما عزیزان برای اطلاع از قیمت محصولات توری مرغی و هرگونه سوال در مورد خرید می‌توانید با شماره 02122020510 تماس حاصل نمایید تا کارشناسان ما شما را در امر خرید راهنمایی کنند.

لیست محصولات سیم خاردار خطی

سیم خاردار خطی چیست؟

سیم خاردار خطی یکی از انواع مختلف سیم خاردار است که از مفتول گالوانیزه تولید می‌شود و می‌توان گفت این نوع سیم خاردار با داشتن دو رشته سیم می‌تواند کارایی خود را به نمایش بگذارد. این‌چنین که یک رشته به عنوان رشته پایه و یک رشته دورتادور رشته پایه پیچیده می‌شود که رشته پایه ۲ میلی‌متر قطر داشته و رشته دیگری ۲.۵ میلی‌متر اندازه قطر خود را مشخص می‌کند.

سیم خاردار خطی از دو رشته سیم سایز 2.50 که بهم تابیده شده و خار سوزنی با سیم سایز 2.20 تولید می‌شود. وزن هر کلاف حدود 20 کیلوگرم می‌باشد و به ازای هر کیلو گرم حدود 10 متر طول را پوشش میدهد. یعنی یک کلاف 20 کیلوگرمی حدود 160 متر طول را تحت پوشش خود قرار می‌دهد.

 نسبت به سیم خاردار حلقوی، مدل خطی با قیمت بسیار مقرون به صرفه‌تری به فروش می‌رسد. شما می‌توانید نصب آسانی را برای این نوع سیم خاردار در نظر بگیرید. ناگفته نماند که دوام و مقاومت بالای این سیم برای حفظ امنیت در مکان‌های گوناگون بسیار مناسب شناخته می‌شود.

نحوه تولید سیم خاردار خطی

سیم خاردار خطی از دو بخش اصلی تشکیل شده است که این دو بخش عبارتند ار رشته مرکزی و خارها.

رشته مرکزی در واقع همان دو رشته مفتول پوشیده شده از روی است که در مراحل گالوانیزه کردنغ گالوانیزه شده و به دور هم تابانده شده است. قطر مفتول‌های رشته مرکزی تقریباً 2 میلی‌متر است، البته قطر 2.5 میلی‌متری آن نیز وجو دارد ولی زیاد مورد پسند خریداران نیست.
خارهای موجود در سیم خاردار خطی به وسیله دو رشته سیم و دستگاه‌های مدرن مربوطه به صورت 4 تایی (چهارپر) به دور رشته مرکزی اصلی تابانده می‌شوند.

خرید سیم خاردار خطی

انواع سیم خاردار خطی

سیم خاردار خطی انواع گوناگونی دارد که به صورت سوزنی و تبری تقسیم‌بندی می‌شود و معمولاً سیم خاردار سوزنی خطی، از 4 رشته سیم مفتول گالوانیزه ساخته می‌شود که 2 رشته به سایز 2.50 به صورت پیچ خورده بافته می‌شود و 2 رشته بعدی نیز با یک فاصله مشخص دور تا دور رشته دیگر به راحتی تا می‌خورد. شما در هر نقطه‌ای می‌توانید با 4 خار کاملاً تیز به سایز 2.20 روبرو شوید.

 قطر مفتول‌ها دو میلی‌متر است. تفاوت بین خارها نیز از ۷ الی ۱۰ سانتی متر بوده که بنا به نیاز مشتری می‌تواند کاملاً در حال تغییر باشد. برای معرفی سیم خاردار تبری خطی، می‌توان گفت این نوع جزء جدیدترین‌ها به شمار می‌آید که از ورق گالوانیزه ساخته می‌شود و وزن کلاف این محصول ۲۰ کیلوگرم مشخص شده است.

کاربرد سیم خاردار خطی

هر محصول قطعاً کاربردی دارد که در مورد کارایی و کاربرد سیم خاردار خطی شما می‌توانید برای جداسازی و حصارکشی زمین‌های کشاورزی، زمین‌های باغی، انواع ساختمان‌های نیمه‌کاره و محیط‌های گوناگون حفاظت شده استفاده کنید؛ چراکه استفاده و کاربرد این محصول در کنار نصب آسان و همچنین دوام و مقاومت بالا در شرایط جوی تضمین شده است. معمولاً این محصول جنبه جداسازی دارد و نمی‌تواند آن چنان از لحاظ امنیتی ضریب بالایی داشته باشد. 

راهنمای خرید انواع سیم خاردار خطی

شما برای خرید سیم خاردار خطی باید نکاتی را در نظر بگیرید. استاندارد این محصول از جمله دلایلی است که باید به آن دقت کنید. نکته مهم در این باره که اگر سیم خاردار از فولاد درجه یک ساخته شود، صددرصد می‌تواند دوام بالایی داشته باشد و در طولانی مدت در شرایط گوناگون جوی مورد استفاده قرار گیرد. بدین ترتیب شما باید همان‌گونه که گفته شد به کیفیت محصول مطمئن باشید تا در کوتاه مدت با خوردگی و زنگ زدگی روبرو نشوید و همچنین این نکته را در نظر بگیرید که چنانچه کلاف‌های سیم به درستی بسته‌بندی نشود با حمل نامناسب شما نمی‌توانید از محصول به نحو احسنت استفاده کنید. 

برای مشاهده استانداردهای ISO دریافتی کارخانه افرا سیم تک سدید در بخش تولید سیم خاردار روی دکمه پایین کلیک کنید.

تفاوت سیم خاردار خطی و حلقوی

سیم خاردار خطی از مفتول گالوانیزه معمولی و نرم تولید می‌شود، اما سیم خاردار حلقوی علاوه بر شکل ظاهری که به شکل دایره وار هست، از مفتول گالوانیزه گرم فولادی که به راحتی قابل خم شدن نیست، تولید می‌شود.

قیمت سیم خاردار خطی

قیمت سیم خاردار خطی بسیار مناسب است و شما با توجه به کارایی و موارد استفاده‌ای که گفته شد می‌توانید از این محصول به راحتی استفاده کنید. در مقایسه با سیم خاردار حلقوی حقیقتاً می‌تواند این مدل گزینه بسیار هوشمندانه‌ای باشد. خصوصاً قیمت‌ها به صورت آنلاین و بدون واسطه محاسبه می‌شوند که این خود یکی از مزایایی محاسبه آنلاین محصولات این‌چنینی به صورت غیر حضوری است تا شما بتوانید از انواع گوناگون سیم‌های خاردار خطی به نحو احسن استفاده کنید. 

قیمت سیم خاردار خطی

خرید انواع سیم خاردار خطی

برای خرید انواع سیم خاردار خطی توصیه ما به شما خرید به صورت اینترنتی و آنلاین است؛ چرا که در حال حاضر کمتر کسی به خرید حضوری فکر می‌کند. شما می‌توانید از مزایای صفحات وب به نحو احسنت استفاده کنید و در کم‌ترین زمان ممکن نسبت به خرید آنلاین از این سایت معتبر اقدام کنید. سیم‌های خاردار خطی در انواع گفته شده زمانی می‌تواند خریدی هوشمندانه باشد که شما بتوانید نسبت به کیفیت اصالت کالا مطمئن باشید؛ همچنین خرید غیر حضوری شما را با پرداخت قیمت واقعی محصول قطعاً روبرو می‎کند و لازم نیست که هزینه بالایی را برای پرداخت در نظر بگیرید.

سخن پایانی

اطلاعات لازم و کاملی را در مورد انواع سیم خاردار خطی بیان کرده‌ایم. از این نوع سیم خاردار می‌توانید در جداسازی زمین‌های کشاورزی، انواع باغات، ساختمان‌های نیمه کاره و بسیاری از مکان‌های دیگر استفاده کنید. کارایی محصولات این چنینی با ضریب امنیتی بالایی همراه نخواهد بود. تنها به شرطی می‌توانید از خرید خود رضایت کافی داشته باشید که به کیفیت بالا و قیمت پایین به خرید محصول بپردازید.

 نکته حائز اهمیت این است که سیم‌های خاردار خطی نسبت به سیم‌های خاردار حلقوی با قیمت پایین‌تری به فروش می‌رسند و اگر با کیفیت بالایی به فروش برسد قطعاً در طولانی مدت گزینه مناسب و هوشمندانه‌ای برای خریدبه‌شمار می‌آید. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در سیم تک در ارتباط باشید. 

سوالات متداول

  1. برای یک منطقه استحفاظی قابل استفاده و مطمئن است.
  2. نصب، بازکردن و راه‌اندازی آن بسیار سریع و آسان است.
  3. این نوع از سیم خاردار دارای انعطاف‌پذیری بالایی است.

کاربردهای این محصول عبارتند از:

  1. کاربردهای نظامی
  2. عمل بخش‌بندی کردن
  3. مهار کردن (استفاده زیاد آن در زندان‌هاست)

2 thoughts on “سیم خاردار خطی

  1. بهروز الوهیمی says:

    سلام روزتون بخیر. برای تهیه سیم خاردار خطی بصورت عمده باید چیکار کرد؟

    • manager.kh says:

      سلام دوست عزیز
      جهت خرید عمده و نصب انواع سیم خاردار با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *